25 éves ez az eladósorba került Honda NSX, de csak néhány kilométert mentek vele
Ez az ikonikus japán sportkocsi éltes kora ellenére szó szerint még bejáratós. Ezért aztán igen komoly értéket képvisel.
Ez az ikonikus japán sportkocsi éltes kora ellenére szó szerint még bejáratós. Ezért aztán igen komoly értéket képvisel.
A wokingi autógyártó legfrissebb büszkesége a Legóból épített 1:1-es méretű McLaren Senna. A valódi autóból is csak 500 példány létezik a világon.
A brit gyártó egyik legkeményebb közúti sportkocsija a jelek szerint igen jól gyorsul. És a villanyautóktól eltérően 250 felett sem szakad vége a sprintelésének.
Az ezen tárgyakra lecsapó tehetős vásárlók egy darabka autósport történelmet vihetnek haza.
Mostantól akár a hazai utakon is lehet majd látni egy magyar rendszámos és közel 600 lóerős NSX-et. A tulajdonost irigyeljük is, meg nem is, a szervizelés ugyanis nem lesz egyszerű.
Mennyit mehetett vele a tulaj, nagyjából 6 percet?
A japán gyártó legdrágább modellje az ígéretek szerint mind a hétköznapokban, mind a versenypályán a korábbiaknál jobb vezetési élményt biztosít.
Az egykoron a háromszoros világbajnok brazil pilóta által terelgetett járgány új tulajdonosa a Forma–1 nemrégiben leköszönt ura.
A háromszoros világbajnok konkrétan ezzel az autóval teljesítette az 1984-es monte-carlói esős nagydíjat.
Az egykoron a háromszoros világbajnok brazil pilóta által terelgetett járgány várhatóan borsos áron cserél majd gazdát.
A hatalmas zuhé miatt leintett versenyt végül Ayrton Senna nyerte.
A Forma–1 négyszeres francia világbajnoka aktív versenyzői korának számítógépeinél is precízebben tudta, mennyit kell kihoznia az autóiból a győzelemért. Alain Prost, a Professzor a Hungaroringet is szerette, pedig a magyar pálya azon kevés versenyhelyszínek egyike, ahol sosem tudott nyerni. Persze, hogy Senna (is) benne volt ebben...
Ez a fedélzeti kamerás felvétel nemcsak Senna zsenialitására emlékeztet, hanem megmutatja, hogy mekkora űr tátong a 90-es évek és napjaink F1 autói között.
A szombati időmérő után egy nem mindennapi ajándékkal lepte meg Lewis Hamiltont a Senna-család.
A száguldó cirkuszban nemcsak a szabályok, hanem az autók is alaposan túl vannak bonyolítva.
A brazil világbajnok megmutatja, hogy milyen pedálkezeléssel érhető el a legjobb köridő egy versenypályán.
A fedélzeti kamerának köszönhetően végigkövethetjük, hogyan tolta végig a körét a legendás brazil.
Fernando Alonso mindig hangoztatta, hogy a néhai háromszoros világbajnok Ayrton Sennát tekinti példaképnek: nagyobb megtiszteltetés aligha érhette a kétszeres vb-első spanyolt annál, minthogy kipróbálhatta a brazil pilóta 1988-as rakétáját, a legendás MP4/4-et.
Veterán Forma-1-es autót vásárolni manapság nem nagy kunszt: szinte minden valamirevaló aukciósháznál találni egy vagy több példányt az utóbbi két-három évtized járgányai közül, egy brit kereskedés azonban még így is tud valódi csemegét kínálni.
Bárki vezetheti a legendás háromszoros Forma-1-es világbajnok, Ayrton Senna versenygépét: persze nem a valóságban, hanem szimulátoron, mégpedig a Gran Turismo 6-ban.